Colaborări

Bun venit pe AncaBalaban.Ro!

Îți mulțumesc pentru vizită și pentru interesul pentru colaborare manifestat prin consultarea acestei pagini. Eu sunt o bloggeriță deschisă colaborărilor și parteneriatelor. Poți să-mi scrii la <hello@ancabalaban.ro> dacă vrei să colaborăm.

Pentru început, trebuie să spun că am creat acest blog din dorința de a documenta scris, într-o manieră prietenoasă, evenimente și experiențe personale din viața mea de zi cu zi.

Categoria în care se încadrează blogul meu este lifestyle, family. De asemenea, scriu și postări despre călătorii și idei pentru aniversări sau evenimente. Trebuie totuși să clarific câteva aspecte necesare pentru o colaborare fructuoasă și responsabilă. Dacă consideri că produsele sau serviciile pe care dorești să le promovezi se potrivesc cu subiectele dezbătute pe acest blog și dorești să colaborăm, te rog să mă contactezi la adresa de e-mail <hello@ancabalaban.ro>. Tratez cu seriozitate fiecare colaborare și propunere în parte. 

CONCURSURI SPONSORIZATE

ARTICOLE SPONSORIZATE

Pot scrie articole sponsorizate  sau advertoriale de care cei care intră pe blogul meu să se bucure, care vor determina expunere pentru branduri, mai ales când ceea ce se dorește a fi promovat este relevant pentru blogul meu. Dacă există cerințe, pot posta link-uri în homepage, pe blogroll sau bannere cu reclame în sidebar, dar cel mai mult îmi place să colaborez cu branduri care sunt dispuse să pășească în afara advertisingului tradițional făcut în general pe bloguri și vor engagement cu cititorii mei într-un mod cu adevărat semnificativ, prin articole creative și utile realizate după brief.

RESPECTUL PENTRU CITITORI

Îmi apreciez cititorii care se bazează pe opinia mea și de aceea voi refuza să scriu despre produse pe care nu le folosesc. Faptul că mă citesc, că prin asta îmi dau un vot de încredere, mă face să le respect și să-mi aleg atent colaborările. Tot din aceleași considerente articolele sponsorizate vor fi strict adăugate în categoria special dedicată advertorialelor și indicate ca atare la momentul publicării, eu nu voi ascunde natura lor publicitară. Consider că pe termen lung am mai mult de câștigat din această transparență.

RESPECTUL PENTRU COLABORATORI

De asemenea, tot în spiritul respectului, de data asta pentru colaboratorii anteriori, sunt genul de persoană care nu dezvoltă noi parteneriate care să creeze practic un conflict. Personal, consider că nu e etic și normal ca după o colaborare cu un brand, la o lună distanță să zicem, să încep să promovez un brand concurent. Și nu e responsabilă o astfel de atitudine față de cei care-mi vizitează blogul să mă vadă promovând un brand, ca mai apoi, după o lună să citească despre un brand competitor.  De aceea îmi plac colaborările serioase, de încredere și pe termen lung.

RESPECTUL PENTRU CUVÂNTUL DAT

Respectul pentru cuvântul dat este foarte important pentru mine. Sunt o persoană care ține la termene limită în ceea ce ține publicarea articolelor și promovarea lor. Și sunt o persoană care așteaptă aceeași seriozitate de la colaboratori.

PĂSTRAREA AUTENTICITĂȚII

Sincer, nu îmi place când văd pe bloguri acele postări plătite care sunt de fapt copy-paste din comunicatul primit. Prefer și îmi place să scriu articole care subliniază ceea ce este mai important din ceea ce trebuie transmis despre brand și care sunt totuși creative, personale, prin care mesajul este inclus în tonul și tematica blogului. Cred că de fapt astfel de postări aduc engagement, pot demonstra autenticitatea atât de vitală pentru articole bune și pot aduce ceva în plus atât cititorului (care nu va fi nevoit să recitească același comunicat), cât și brandului (care va beneficia de conținut nou).

RESPECTUL PENTRU TIMP ȘI RESURSE

Sunt de acord să primesc oferte despre promoții și mostre gratuite, mai ales când produsele sau serviciile sunt relevante pentru blog, dar niciodată nu voi scrie review-uri de produse fără să respect valoarea timpului și celorlalte resurse investite de mine în ceea ce postez. Scriu review-uri de produse atunci când le primesc în exclusivitate pentru a avea privilegiul de a le testa chiar cu puțin timp înainte să se lanseze pe piață, pentru că astfel pot veni cu noutăți care ar atrage și ar bucura vizitatorii blogului. Nu voi scrie un articol întreg despre un suc de fructe să zicem dacă am primit doar o sticlă de 250 ml spre testare. Unde ar fi răsplata mea pentru timpul folosit pentru a scrie, a fotografia, a endorsa și a promova un produs care costă în jur de 3 lei?! 

REVIEW-URI PRODUSE & TESTIMONIALE

LINKURI ÎN SIDEBAR

FACEBOOK & INSTAGRAM SPONSORED POSTS & SHARES

CAMPANII DE PROMOVARE *mai complexe*

UNBOXING VIDEO POSTS

INVITAȚII LA EVENIMENTE

Îmi place să particip la evenimente, însă în funcție de timpul meu liber, dacă sunt anunțată din timp, dacă informațiile noi pe care le pot afla sunt interesante și mă pot ajuta în activitatea mea, în funcție de invitații și participanții la eveniment cu care pot interacționa, de relațiile pe care mi le pot crea în timpul evenimentului etc. Asta și pentru că timpul meu e valoros. Totuși mi-aș ocupa câteva ore din timpul meu pentru a merge la un eveniment dacă aș fi invitată la o întâlnire la care am șansa să cunosc oameni interesanți, de la care am ceva de învățat referitor la domeniile care mă interesează – marketing, PR, internet, blogging, social media, lifestyle, dezvoltare personală sau parenting.

PROMOVARE EVENIMENTE

PREZENTATOR/MODERATOR EVENIMENTE

SPEAKER EVENIMENTE

De asemenea, pot ține workshop-uri sau ateliere, pe diferite teme cum ar fi bloggingul, creativitatea, voluntariatul sau pot împărtăși din experiența mea de până acum. Am mai fost invitată și în calitate de speaker și a fost o experiență plăcută să vorbesc despre lucruri care mă pasionează alor oameni interesați de aceleași lucruri. 

ADRESA DE MAIL

Pentru a mă invita să particip la evenimente, pentru a fi speaker la workshop-uri sau ateliere, pentru publicitate, propuneri de colaborari, pentru sponsorizari sau concursuri scrieți-mi la adresa de contact <hello@ancabalaban.ro> și vom vedea cum pot să-mi aduc aportul.

Anca