Cea mai prezentă agenție imobiliară în mediul online

In timpul acestor vremuri economice dificile, de criza, este important pentru agentiile imobiliare sa se faca cunoscute ca fiind de incredere in domeniul lor, asa ca in mediul online, spun eu, se poate face diferenta.

Cum? Pai ar fi mai multe motive pentru care o agentie mobiliara ar trebui sa fie prezenta in online:

Isi poate atrage cumparatori sau vanzatori de imobile. Ca agentie imobiliara, se poate folosi de retelele sociale pentru a atrage persoane care doresc sa isi cumpere o locuinta sau care doresc sa isi vanda actuala locuinta. Construirea unei prezente in mediul online poate aduce mai multe perspective.

Retele sociale precum Facebook pot ajuta la construirea brand-ului fiind in acelasi timp o alta metoda pentru agentia imobiliara de a fi disponibila pentru clienti. De exemplu, un potential client lasa un comentariu pe peretele de pe Facebook anuntand faptul ca este in cautarea unui anumit tip de locuinte. Persoana care se ocupa de pagina de Facebook a agentiei poate raspunde cu link-uri catre site-ul agentiei care se potrivesc cu ceea ce cauta clientul, ajutandu-l astfel sa gaseasca mai usor ceea ce agentia are de oferit.

Crearea unei reputatii foarte bune. Pentru agentiile imobiliare este foarte importanta credibilitatea in aceasta bransa. Cand esti vazut bine in acest domeniu, oamenii sunt mult mai dispusi sa aiba contracte, sa cumpere sau sa vanda imobile prin intermediul agentiei.

Cea mai buna cale de a castiga credibilitate si o reputatie foarte buna in domeniul imobiliar ar fi crearea unui blog, unde persoana care se ocupa de el ar putea impartasi cu potentialii clienti sfaturi despre care sunt primii pasi pe care ar putea sa ii faca atunci cand sunt in cautarea unei locuinte, articole despre care sunt cele mai des intalnite criterii pe care le foloseau precedentii clienti atunci cand isi cumparau un imobil, noutati din domeniul imobiliar sau alte informatii folositoare targetate pentru o anumita categorie de clienti, de exemplu despre vanzarile de apartamente din Bucuresti.

Avand in vedere motivele acestea sau poate chiar altele pe care nu le-am scris aici, m-am gandit sa alcatuiesc un top al celor mai prezente agentii imobiliare in mediul online.

Asadar, primul loc este ocupat de Imoprest, al doilea loc de Tentant, locul 3 Gavriliu Imobiliare, locul 4 Sincron Imobiliare si locul 5 Premium Imobiliare.

Despre agentia imobiliara care este cea mai prezenta in mediul online stiu ca activeaza pe piata imobiliara romaneasca din anul 2009, insa conducerea ei vine cu o experienta in domeniu de sapte ani. Probabil de-asta in prezent, au speculat beneficiile unei prezente active in mediul online si au profitat din plin de oportunitate ca sa vina in intampinarea nevoilor clientilor, atat ale vanzatorilor cat si ale cumparatorilor.

Anca Balaban

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.