Dupa cum spuneam, a fost greu sa decid la care workshop din cadrul proiectului Ateliere sa particip, insa, m-am bazat pe faptul ca merge si Mariana la altul si facem info-exchange dupa. Asa am ales primul workshop, cel sustinut de Ines Prodan. Asta si ca sa pot sa ii spun lui Dan ce a “pierdut”.
La inceput ne-am cunoscut, am discutat despre cine suntem, ce asteptari avem si “ne-am laudat” cu un lucru important facut in online. Asta pentru incalzire, caci am fost apoi impartiti in echipe si pusi la treaba pe niste brief-uri, dupa ce am discutat despre cum sa ne construim brandul personal cu ajutorul mediului online. Iata cateva puncte dezbatute inainte de lucrul pe echipe:
Ce inseamna sa iti construiesti brandul personal?
- munca constanta, nu inseamna doar o campanie si gata
- nu inseamna sa fii prezent doar in online
Care sunt etapele unei campanii pentru brandul personal pe online?
- setarea de obiective clare ( de exemplu 7 obiective)
- gandirea mesajelor campaniei ( 2 persoane pot avea aceeasi idee, de aceea e important sa gandesti un mod mai “spectaculos” de a-ti transmite ideile)
- studierea campaniilor similare
- gandirea modalitatilor de diferentiere (atentie la persistenta mesajelor; atentie la limbajul utilizat pentru mesajele campaniei – trebuie sa fie pe intelesul targetului)
- setarea canalelor de promovare online
- sustinerea campaniei cu diferite activitati care sa sustina mesajul (de exemplu distribuirea de articole din domeniul in care vrei sa te pozitionezi ca specialist, prezenta la evenimentele specifice domeniului, etc)
- stabilirea mijloacelor de masurare a rezultatelor campaniei
Ceea ce am scris mai sus este, bineinteles, doar o mica parte din ceea ce s-a discutat. S-au spus enorm de multe lucruri interesante si demne de toata atentia. Pot spune ca am aflat o multime de lucruri interesante (pentru ca sunt abia la inceput si inca mai am de invatat).
Felicitari sincere pentru organizare celor de la Prime Iasi.